Saturday, April 21, 2012

Jom Jana Pendapatan 5 Angka

Setiap atucara kehidupan kita mesti kena ada Backup Plan. Terutama sekali dari segi kewangan. Sampai bila nak maintain saving yang sama setiap bulan atau mungkin takder saving langsung...Oooooo..Ini sangat merbahaya..Kita tak tahu apa akan berlaku pada hari akan datang..but kita selalu mengharapkan yang terbaik untuk kita semua.Sebelum apa-apa berlaku jom kita sediakan payung sebelum hujan.Bagaimana?Ikuti penerangan di bawah:

Jana Pendapatan serendah RM75 ringgit

Pelik bukan..Biasa nya kalau nak buat bisnes memerlukan sekurang-kurangnya ratusan ringgit..Tapi percayalah dengan Shaklee hanya bermodalkan RM75(daftar keahlian) anda mampu menjana pendapatan mencecah ribuan ringgit.Dengan syarat anda berdaftar dengan Upline dan Shaklee Biz team yang betul. Insyaallah kami akan bersama-sama membantu anda. Yang penting kita usaha..usaha..usaha...dan berdoa. Insyaallah kita akan berjaya. Setelah kita berjaya jangan sesekali Tamak kerana setiap rezeki yang kita dapat mesti ada peratusan yang perlu dibahagikan kepada yang memerlukan..Sedekah dan zakat jangan sesekali di remehkan..Itulah kunci kejayaan kami bersama genkimomma team. Jom sama-sama kita menuju puncak kejayaan.

Kisah Puan Yati: Suri Rumah 5 angka!

Puan Yati dari RahsiaVitamin.com merupakan salah seorang "anak didik" saya yang merupakan surirumah sepenuh masa, dan kini mampu menjana pendapatan minima 4 angka sebulan dengan bisnes Shaklee! Tahniah kak Yati! Dengan semangat yang kuat, dan ilmu yang penuh di dada, saya yakin, dalam sedikit masa sahaja lagi kak Yati mampu menjana pendapatan 5 angka setiap bulan...
Mentor saya sendiri, Puan Norita dan Puan Arnie, merupakan suri rumah sepenuh masa, dan pendapatan beliau ialah 5 angka setiap bulan!!!

Terbukti, dengan usaha yang gigih & disiplin, guidance yang betul, serta seimbang dunia & akhirat, tiada apa yang mustahil. Insya Allah...

Namun, perlu diingatkan bahawa ini bukan 'bisnes goyang kaki', ya! Bonus yang akan anda terima adalah setimpal dengan apa yang anda usahakan. Dengan kata lain, siapa usaha lebih, dia lah yang dapat lebih. Dan, tidak mustahil jika pendapatan anda melebihi daripada pendapatan orang-orang yang terlebih dahulu menyertai bisnes ini.

Hubungi saya jika anda juga berminat untuk menjana pendapatan sampingan bersama Shaklee, ya... :)

Berminat: Hubungi saya melalui email sha_za01@yahoo.com atau SMS/CALL 0196553812 (Iza)

No comments:

Post a Comment