Saturday, April 21, 2012

Testimoni Pengguna Lecithin

Panas..Panas..tak tertapis oleh saya testimoni Lecithin ni..Jom  Lihat salah satu dari testimoni pengguna Lecithin:

Kurus 20kg Dalam Sebulan Dengan Shaklee Lecithin

Testimoni terbaru ini saya terima melalui kiriman SMS daripada salah seorang kenalan baru. Beliau berminat untuk mencuba produk Shaklee (Insya Allah) setelah mendengar testimoni ini.

Jom baca…
Sejujurnya, saya juga terkejut dan sangat gembira apabila membaca testimoni ini. Alhamdulillah!

Pastinya saudara tersebut betul-betul tekad dan berdisiplin dalam pengambilan supplements serta menjaga diet harian, sehingga boleh turun berat lebih 20kg dalam masa sebulan lebih sahaja. Tahniah!!!
Sesetengah orang hanya bergantung dengan supplements, tapi kurang ambil pusing tentang pemakanan. Jadi, apabila tidak mendapat kesan yang diimpikan dalam masa yang singkat, akan mudah bertukar dan mencuba produk yang lain pula. Bagaimana hendak berjaya, jika tiada disiplin dan konsistensi, kan?
Produk yang di ambil oleh saudara tersebut:
  • Shaklee Lecithin
  • Shaklee Herb-Lax
  • Shaklee Alfalfa Complex

Nota :
  • Lecithin dan Alfalfa boleh di ambil oleh ibu yang menyusu dan ingin turunkan berat badan dengan cara yang selamat. Bonus nya, Alfalfa juga bertindak sebagai penggalak susu (galactagogue), melawaskan sistem penghadaman, buang angin dalam badan ibu dan bayi (reduce colic in breastfed babies), dan 1001 khasiat!
  • Kesan supplements adalah berlainan bagi setiap individu dan turut bergantung pada diet harian anda. Amalkan minum sekurang-kurangnya 2L air suam sehari.
Pengguna diatas sudah merasai kehebatan Lecithin..ANDA bila lagi..takkan tak terasa nak pakai balik baju zaman muda-mudi dulu..Jom...Hubungi saya melalui email sha_za01@yahoo.com atau SMS/CALL 019655812 (Iza)

No comments:

Post a Comment