Wednesday, April 18, 2012

TESTIMONI PENGGUNA GLA

Cik M merupakan loyal customer GLA Complex saya, kerana beliau mempunyai masalah ketulan di kedua-dua belah payudara (breast cyst). Beliau akan mendapatkan stok GLA setiap bulan, namun untuk 2 bulan terakhir yang lepas, beliau tidak menghubungi saya. Saya sangkakan beliau telah sembuh. Alhmadulillah, detik hati saya.

Sampailah pagi kelmarin, saya menerima mesej dari beliau, yang telah membuat pembayaran penuh untuk produk GLA...


"Bila saya dah tak makan GLA Complex ni, Cyst yang ada di dalam kedua-dua belah breast saya ni rasa sakit dan tumbuh balik. Bila saya makan GLA Complex, biji yang ada di breast saya tu jadi kecut."

Saya terharu dengan perkongsian cik M ini, dan saya nasihatkan agar beliau terus konsisten untuk mengambil GLA Complex, kerana ia bantu menstabilkan hormon badan serta cegah aktiviti sel luar biasa (abnormal cell). Jujurnya, saya juga tidak tahu berapa lamakah beliau perlu meneruskan pengambilan GLA Complex ini, namun, sebaik-baiknya pengambilan GLA Complex ini diteruskan sehingga cyst di payudaranya benar-benar sembuh.

Sesungguhnya suplemen Shaklee hanyalah salah satu dari usaha kita. Dan, jangan risau jika perlu makan berterusan kerana suplemen Shaklee ialah vitamin semulajadi (bukan sintetik, tiada silika gel), ia bukannya ubat yang apabila diambil berterusan akan memberi efek kepada buah pinggang, dan pastinya dijamin selamat jika diambil berpandukan dos yang disarankan.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Source:genkimomma

Hubungi saya melalui email sha_za01@yahoo.com atau sms/call 0196553812 (Iza)

No comments:

Post a Comment